D365CSFCA
Certificering

Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant Associate

1 dag

Ga voor jouw Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant Associate
bij Master IT! Als je een functionele consultant bent die verantwoordelijk is voor het configureren en implementeren van Dynamics 365-oplossingen voor klanten, kun je deze certificering gebruiken om jouw vaardigheden onder de aandacht te brengen en je carrière vooruit te helpen. Een functioneel consultant van Dynamics 365 Customer Service implementeert omnichannel-oplossingen die gericht zijn op service, kwaliteit, betrouwbaarheid, efficiëntie en klanttevredenheid.

Hulp of advies nodig?
Laat je telefoonnummer achter, dan bellen we je binnen 30 minuten terug. 
  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Deze certificering omvat:

Certificering: Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant Associate

If you’re a functional consultant responsible for configuring and implementing Dynamics 365 solutions for customers, you can use this certification to shine a light on your skills and to help advance your career. A Dynamics 365 Customer Service functional consultant implements omnichannel solutions that focus on service, quality, reliability, efficiency, and customer satisfaction. As a functional consultant, you know how to work with project managers, developers, and solution architects. You need a minimum of one to three years of experience as a functional consultant implementing Dynamics 365.

  • Manage cases and Knowledge Management
  • Manage queues, entitlements, and service-level agreements (SLAs)
  • Implement scheduling
  • Implement Omnichannel for Customer Service
  • Manage analytics
  • Configure Microsoft Dataverse
  • Create apps by using Power Apps
  • Create and manage Power Automate
  • Implement Power Virtual Agents chatbots
  • Integrate Power Apps with other apps and services

CERTIFICATION EXAM

Microsoft Power Platform Functional Consultant

This course is designed for functional consultants working with Dynamics 365 Customer Service, or functional consultants who work with other Dynamics 365 apps who want to expand their knowledge of Customer Service.

  • Module 1: Customer Service Overview
  • Module 2: Case Management
  • Module 3: Service Level Agreements and Entitlements
  • Module 4: Knowledge Management
  • Module 5: Omnichannel
  • Module 6: Customer Service Scheduling
  • Module 7: Connected Customer Service
  • Module 8: Customer Service Insights
Ga jij je certificeren?

Rock on! Onze acties al gezien?

Welke lesmethode kies jij?

Active Learning

Je maakt samen met je trainer een plan en gaat actief aan de slag. In een kleine klas verdiepen in wat je echt nodig hebt, inzoomen op zaken die je echt interesseren en overslaan wat je al weet of niet nodig hebt. Plan je lesdagen flexibel, neem real-life casussen mee en werk ze uit met je trainer. Verrijk je kennis en verbind het met alles wat je al wist.

Boek
Lab
Examenvoucher(s)
Oefenexamen omgeving
1 dag voor € 645,-

Incompany

Wil jij een goede, maar bovendien leuke IT training volgen met je collega’s om jullie skills uit te breiden? Of merk je als manager dat je werknemers meer IT-vaardigheden moeten ontwikkelen? Met onze Incompany trainingen bieden wij maatwerktrainingen aan voor complete IT-teams of -afdelingen. We denken van A tot en met Z met je mee en samen zorgen we voor een succesvolle groepstraining op locatie!

Maatwerktraining
Van A-Z geregeld voor jouw team
Bij jou op locatie
D365CSFCA
Certificering
Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant Associate
€ 795,-
€ 645,-