Omzetgroei door optimaal gebruik van CRM

Koen Graafmans
·
10/07/2016

Een CRM systeem maakt het mogelijk om alle klantrelatiegegevens en de gehele contact geschiedenis op te slaan op één locatie. De data is direct toegankelijk voor alle werknemers en wordt bij een wijziging automatisch bijgewerkt. Van elke klant zijn de aanvragen, voorkeuren, belmomenten, ect. terug te vinden in één overzicht waardoor het klantgesprek altijd relevant, persoonlijk en actueel is. De verschillende dashboards zorgen voor een gedetailleerd overzicht van de bedrijfsresultaten en prognoses kunnen nauwkeuriger gemaakt worden. Invoering van een CRM systeem kan de klanttevredenheid verhogen en bedrijfsresultaten verbeteren. Deze white paper gaat in op de voordelen van het gebruiken van een CRM systeem voor uw bedrijf. Ook worden een aantal nieuwe ontwikkelingen die de eisen die aan CRM systemen beïnvloeden besproken. Ten slotte worden er tips gegeven voor een succesvolle CRM implementatie binnen uw bedrijf.

Hidden
Hidden
Voor- en achternaam*

Met het versturen van dit formulier ga je akkoord met onze Privacy Policy

This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Bij Master IT leer je alleen wat je echt nodig hebt.
Certificeringen Trainingen
Beste lesmethode
Kleine klassen
Flexibel inplannen
Leer wat jij nodig hebt
Gerelateerde trainingen