Klachtenprocedure
Sorry! Laat ons je helpen.

Klachtenprocedure

Heb je een product gekocht bij Master IT training en hebben we niet voldaan aan je verwachtingen en heb je een klacht? Daar balen we net zo hard van als jij. We helpen je graag bij een passende oplossing!

Altijd een passende oplossing

Heb je een product gekocht bij Master IT training en hebben we niet voldaan aan je verwachtingen en heb je een klacht? Daar balen we net zo hard van als jij. We helpen je graag bij een passende oplossing!

Stuur je klacht per mail naar info@master-it.nl en we pakken het binnen 48 uur (op werkdagen) na het ontvangen van je klacht op. We registreren je klacht in ons systeem zodat de juiste afdeling met jouw probleem aan de slag kan. Niets is zo vervelend als van het kastje naar de muur gestuurd worden.

Vertrouwelijk behandeld

Je klacht behandelen wij vertrouwelijk en wordt bewaard voor een termijn van 2 jaar.

Binnen twee weken rond onze Customer Succes Manager je klacht af. Beloofd! Toch kan het soms voorkomen dat we deze termijn niet halen wegens onvoorziene omstandigheden. Hier zullen we je tijdig van op de hoogte stellen en een indicatie geven waarin we verwachten je klacht op te lossen.

Wat we onder afronden verstaan? Dat jij weer helemaal tevreden bent en we je klacht netjes hebben afgehandeld!

Last resort

Komen we er samen toch niet uit en wil je bezwaar maken? We verwachten het niet, maar je kan bezwaar aantekenen op een beslissing binnen onze klachtenprocedure. Dit geeft je de mogelijkheid om een beroep te doen bij de onafhankelijke derde, de Geschillencommissie.

De Geschillencommissie zal een oordeel vellen en een uitspraak doen dat voor ons allebei leidend is. Mocht dat in ons nadeel zijn zorgen we voor een snelle en keurige afhandeling van eventuele consequenties.