
Communicatieve vaardigheden voor Helpdeskmedewerkers

Deze training richt zich op iedereen die zich wil bekwamen in het begrijpen en effectief toepassen van die persoonlijke vaardigheden die succesvolle communicatie tussen mensen mogelijk maakt ten behoeve van effectieve ondersteuning van eindgebruikers door Helpdeskmedewerkers
De cursusinhoud is toegespitst op de werkomgeving van Helpdeskmedewerkers.
Deze training kan geboekt worden als een Incompany training. Een Incompany is een 100% maatwerk groepstraining die wij op jullie locatie komen verzorgen. Onderstaand vind je dus de mogelijke inhoud en de duur van de training.
Mogelijke inhoud van Communicatieve vaardigheden voor Helpdeskmedewerkers:
- Wat is communicatie
- Verbale / nonverbale / tonale communicatie
- Hoe verloopt communicatie
- De Helpdesk communicatie-omgeving
- Omgaan met agressie of conflicten
- Effectief Feedback geven
- Inlevingsvermogen / verwachtingen duidelijk maken
- Contact maken en “Rapport” opbouwen / spiegelen
- Gespreksstructuur
- Basis gedragseigenschappen
- “Luisteren, Samenvatten, Doorvragen”
- Praktijkoefeningen
Duur van de training:
Standaard: 2 dagen
Meer weten?
Wil je meer weten over de training Communicatieve vaardigheden voor Helpdeskmedewerkers omgaan met stress of over Incompany trainingen in het algemeen? Vul dan het formulier in en we komen binnen 1,5 uur bij je terug.
Ik wil graag meer informatie over deze training
Binnen 1,5 uur zal een opleidingsadviseur contact met je opnemen!