
Dynamics CRM: Idea Conference 2014
Marketing with Microsoft Dynamics CRM. Marketing zonder een goed CRM systeem is niet meer denkbaar. Microsoft Dynamics CRM is een pakket dat alle mogelijkheden biedt om de marketing van je bedrijf verder uit te breiden en te optimaliseren. Op 18 september organiseert Microsoft de Idea Conference aan de oostkust van de USA. Je hoeft hier gelukkig niet de deur voor uit, want dit gratis evenement wordt via WebEx tussen 9:00 en 14:00 EDT -Eastern Daylight Time- uitgezonden via internet. Voor Nederland is dat tussen 15.00 en 20.00. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is je agenda vrijmaken en je aanmelden op: www.ideaconference.com Het programma: 9:00 am -15.00- – Keynote: Marketing with Microsoft Dynamics CRM John Gravely 9:35 am -15.35- – Marketing Automation and Business Intelligence Best Practices Richard Knudson 10:00 am -16.00- – B2B2B Email Marketing Steve 10:25 am -16.25- – Using Nurture Marketing to Bridge the Gap Between Marketing and Sales Brad Burks 10:50 am -16.50- – Creating Custom Surveys Mark Purnell 11:15 am -17.15- – From Social to Customer: Convert more leads using CRM and marketing automation Rob Triggs 11:40 am -17.40- – After the Sale Matt 12:05 pm -18.05- – Integrating Social into CRM Ryan Teeples 12:30 pm -18.30- – Creating Effective Business-to-Consumer -B2C- Email Marketing Programs Courtney Carter 12:55 pm -18.55- – Event Management: Remove the manual processes of managing registrations and communications Steven Foster 2.00 pm -20.00- – End